понеділок, 1 травня 2017 р.

LearningApps.org


Сьогодні хочу розповісти вам про такий корисний сервіс як LearningApps.org, та показати як його можна застосовувати у власній педагогічній діяльності. 
  
  
LearningApps.org - онлайновий сервісякий дозволяє створювати інтерактивні вправиЇх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкоюабо як індивідуальні вправи для учнів 


LearningApps.org це додаток для підтримки навчального процесу за допомогою інтерактивних модулів (додатківвправ). Даний онлайн-сервіс дозволяє створювати такі модулізберігати і використовувати їхзабезпечувати вільний обмін ними між педагогами, організовувати роботу учнів (в тому числі, і по створенню нових модулів). 
На сайті http://learningapps.org доступна велика база завданьрозроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програмиКожен із ресурсів можна використати на своєму уроцізмінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль. 
Вправи на сайті подаються у зручному візуальному режимі сітки зображеньнавівши на які вказівник миші можна побачити тип вправи та її рейтинг на сайті (залежить від кількості переглядів та оцінок користувачів). Клацнувши на зображенні значка вправивідбувається перехід у режим її виконання. На передньому плані видно завданнясформульоване вчителем, яке закривається після клацання кнопки ОК, що дозволяє перейти до безпосередньої роботи із вправою. Виконання вправи полягає в інтерактивній роботі з об'єктамирозміщеними на екрані. Після виконання вправи потрібно клацнути напис Перевірити рішеннявідповіді буде перевірено і вказано на можливі помилкиДалі можна внести виправлення і знову перевірити рішення. Усі вправи поділено на категоріїякі відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням: 
  • вибір; 
  •  розподіл; 
  •  послідовність; 
  •  заповнення; 
  •  онлайн-ігри; 
  • інструменти. 
У кожній групі доступно кілька шаблонів вправопис та зразки яких можна попередньо переглядати перед тим, як створити власний навчальний ресурс. 
  
 На сайті http://learningapps.org/ можна детальніше ознайомитись із різними вправами та спробувати створювати власні. 
  
Приклади створених мною вправ можете розгянути на сторінці "інтерактивні вправи" 
  
 У технології створення в LearningApps.org інтерактивних завдань різних рівнів складності - вікторинкросвордівпазлів чи ігор - використовується майже однаковий алгоритм дійякі потрібно виконати: 
Вводимо назву вправи. 
Пишемо опис завдання цієї вправиякий показуватиметься при її запуску. 
Створюємо пари: потрібно вказати два об'єктиякі відповідають одне одному - це може бути поєднання текстівзображеньаудіо та відео роликів. За допомогою елементів шаблону копіюємо заздалегідь підготовлений текст. Зображення завантажуємо з комп’ютера або із запропонованої бібліотеки Wikipedia та Flickrможна скопіювати і вставити у поле завантаження й веб-адресу зображенняТакож пропонуються опції для редагування зображень і відео безпосередньо у додатку. 
Кожна нова пара об’єктів додається опцією «Додати ще один елемент». 
Для того, щоб ускладнити завданняможна «Додати зайві елементи», які не належать до рішення. 
Ставимо галочку біля опції «Складені пари зникають». Складені пари автоматично зникаютьінакше потрібно складати пари до того моменту, поки не знайдено всі правильні відповіді. 
Пишемо текст зворотнього зв'язкуякий з'явиться, коли правильне рішення буде знайденоНаприклад, «Це правильна відповідь!». 
Якщо потрібнопишемо підказки про виконання вправиЇх можна буде переглянути, клацнувши невеличкий значок у верхньому лівому кутіЦе поле можна залишити порожнім. 
Завершальний етап. Попередній перегляд. Для зручності можна перейти в повноекранний режим (кнопка в правому верхньому куті). Щоб вийти з повноекранного режиму, натискаємо на клавіатурі клавішу Esc. 
Після перегляду вправиможемо повернутися до редагування або зберегти вікторину. 
Тепер ресурс створено і автоматично він має приватний доступ. Результат своєї роботи можна запропонувати іншим користувачам за допомогою опції «Публічні вправи». Потрібно  заповнити запропоновану форму та, після відправки вправидочекатися відповіді розробника сервісуПісля перевірки прийде відповідь про можливість публікаціїнаприклад така: «Вашу вправу «Рівняння» успішно опубліковано! Вона стане доступною в каталозі для всіх користувачівпочинаючи із завтрашнього дня». 
      Крім того, кожний ресурс, створений за допомогою сервісу LearningApps.org, має наступні атрибути: 
Про вправу (ім'я автора, категоріяоцінка Інтренет-користувачівкількість переглядів) 
Використати вправу (пряме посилання на ресурс, посилання на повноекранний перегляд, HTML-код для інтеграції на веб-сторінку, QR код)   
 Можливість зберегти виконану роботу для подальшого автономного користування (посилання «SCORM»). 
Використовувати інтерактивний ресурс можна декількома способами. Для створення посилання потрібно скопіювати адресу ресурсу в рядку «Веб-посилання» чи «Повноекранний перегляд». При необхідності вставити інтерактивний модуль на веб-сайт користувачапотрібно скопіювати HTML-код, який знаходиться поряд з опцією «Вбудувати» та просто вставити його на сторінку в редакторі сайту, якщо сайт має функцію додавання HTML-коду, або через HTML-додаток. 
          Крім створення вправ є можливість користуватись наступними інструментами: 
Дошка оголошень — проста дошка оголошень для спільного додавання нотаток різного типу: як текстових, так і графічнихаудіо та відео-ресурсівЦей інструмент зручно використовувати як спільний електронний конспект уроку – в такому разі учень отримує доступ до всіх мультимедійних об’єктів уроку. 
  Календар — календар-розклад з можливістю спільного одночасного заповнення різними користувачами. Так, наприкладможна формувати графік роботи у певному проекті. 
  Колекція вправ – дозволяє створити колекцію інтерактивних вправ, та легко поділитись нею з іншими користувачами. У цю колекцію можна додавати як власні вправи, так і завдання із загальної бібліотеки ресурсів LearningApps.Org. 
   Нотатки – створений цим інструментом записник працює схоже до інтернет-форуму. На лівій сторінці створюються різні теми обговоренняПраворуч розміщуються окремі дописи на вибрану  тему. При додаванні нових повідомлень чи тем відбувається автоматичне оновлення вмісту нотатника на екрані у всіх користувачівМожна задати пароль адміністратора цього нотатникащо унеможливить несанкціоноване видалення та редагування дописів. 
       
Мої вправи 
У цій закладці зберігаються вправиякі виконав користувач (вчитель), а також вправиякі виконали учні і які були опубліковані вчителем для загального користування (по класам).  Клацнувши мишкою на папці ми маємо можливість «керувати» папкою: 
  • перейменувати 
  • копіювати 
  • перенести в іншу категорію 
  • видалити 
  • редагувати вправу 
  • змінити зображення попереднього перегляду 
  • перенести в іншу категорію 
  • статистика виконання вправи учнями 
  • видалення вправи 
  • кількість переглядів 
  
Відкривши безпосередньо папку ми бачимо запропоновані вправи, з якими можна виконувати певні дії: 
 Мої класи 
Web 2.0 - це той «інструмент», який дає вчителю простір для творчостіПрацюючи  з інтернет-ресурсами з метою більш детального ознайомлення з принципами роботи з LearningApps.org, я звернула увагу на те, що більшість моїх колег самостійно створюють вправи, не залучаючи до цього своїх учнів. Але на мою думку, це не зовсім правильно так як сьогодні  на будь-якому уроці вчительоперуючи різноманітними цифровими навчальними ресурсами, може організувати дослідницьку діяльність учнівзорієнтувати в індивідуальному пошуку інформаціїнавчити оцінювати надійність різних інформаційних джерелстворювати власні електронні продукти (малюнкимультимедійні презентаціїелектронні моделі). 
       Замість насичення пам'яті дитини значним обсягом знаньнабагато важливіше навчити її знаходитикористуватися та застосовувати їх на практиці, тому можна запропонувати учням долучитись до створення власних вправ з подальшою демонстрацією їх своїм однокласникам та усім користувачам сервісу. Структура LearningApps.org дозволяє залучати учнів до самостійної роботи з ресурсом. Тут передбачено посилання «Мої класи». 
           Вчителю необхідно зареєструвати бажаючих, а система автоматично надає пароль і логін кожному учнюПосилання Class Folder відкриє папку вчительських і учнівських робіт цього класу. 
Після цього учні мають доступ до своїх власних сторінокСтворену вправу учень надсилає  вчителюЯкий може її переглянутиредагувати і відправвити  в папку «Вправи мого класу». 
Післю цього учні цього класу можуть ознайомитись і попрацювати з вправоюКрім того вчитель може розмістити оголошення для усього класуабо вести приватну переписку з учнями. 
Посилання «статистика» дає можливість переглянути в загальному кількість виконаних і опублікованих учнями вправ. 
Мета вчителя завжди одна – зробити навчання якіснішимцікавимдоступним для дітей. 
Широкі можливості для цього дають нові технології. На сьогодні інтерес до комп`ютеризації зріс, є комп’ютерні картиатласипідручникипосібники. Мета – використати ці технології на всіх етапах навчального процесузасвоєння нового матеріалуформування практичних знань і навичокзакріплення, поточного і тематичного оцінювання навчальних досягнень. 
Використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі є вимогою часу, оскільки вони підвищують пізнавальну цікавістьрозвивають творчість учня. 


Немає коментарів:

Дописати коментар